donderdag 3 juli 2014

nieuwe stap

Gister ben ik gebeld zoals afgesproken door een hoofdpijn arts, zei zou op aanwijzing van de neuroloog bellen voor eventuele opties en oefeningen voor mijn hoofdpijn.
omdat ik het niet eens was met de keuze om voor 3 maanden te stoppen met pijnstilling heeft de neuroloog deze arts ingeschakeld.
om 10 uur werd ik gebeld, met goede moed vertelde ik mijn verhaal en wat ik verwachte van haar, toen ik begon over oefeningen en fysio walste ze me direct over me heen want ja, stoppen voor 3 maanden is toch DE oplossing!
oke duidelijk...voor mij was het gesprek alweer afgelopen, deze arts was duidelijk geinformeerd om mij over te halen.... dat probeerde ze dus ook ..telkens alles weer goed praten en tegen me in gaan als ik vertelde dat de pijn gewoon te heftig is en gaat worden en dat ik niet weer aan huis gekluisterd wil zijn omdat ik anders hoofdpijn krijg en ik niet tegen de prikkels kan.
maar nee ''dat moest dan maar,zo hadden we telkens wel een excuus'' een excuus? oke duidelijk...ik word weeeeer niet serieus genomen en ik werd toegesproken alsof ik een een of andere verslaafde was.

na elke keer maar ja en amen gezegd te hebben 'moest ik maar even over nadenken' ja het zal wel... maarja wat moet ik anders als ze me op een andere manier totaal niet helpen?
dus... sinds gister direct gestopt met pijnstilling en maar wat makro idiootische pilletjes gekocht voor 'rust', daarbij moet ik een hoofdpijn dagboek bijhouden.
nu denken ze natuurlijk dat ze weer even van me af zijn...die zeurpiet met dr hoofd, mooi niet! dit was hun ádvies'' mogen hun de gevolgen oplossen als het niet meer gaat bel ik gewoon op.. tot ze gek van me worden!! ze zijn nog niet klaar met me!

gelukkig zit ik doordeweeks toch maar thuis dus gaat het wel redelijk, maar het weekend komt eraan en dat zal zwaar worden vrees ik..... hopen op het beste :(

1 opmerking:

  1. Hoi, toevallig kwam ik op je blog terecht.. en half jaar geleden heb ik ook een veneuze sinustrombose gehad.. graag zou ik met je in contact willen komen.. Je kunt me mailen op iebzz_the_gekstuh@hotmail. com

    Gr Iris

    BeantwoordenVerwijderen